مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه نظارت برفعالیت اصناف در استان ادامه دارد، گفت: با متخلفان واحدهای صنفی در صورت مشاهده برخورد می شود.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهارداشت: گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان به منظور نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص فعالیت اصناف، در سطح استان حضور فعال دارند.

او ادامه داد: در این راستا گشت مشترک تعزیرات صبح امروز چندین واحد صنفی غیر ضروری در شهرستان سپیدان را که اقدام به فعالیت کرده بودند پلمپ کرد.

مبشری همچنین از نظارت بر عرضه اقلام ضروری شهروندان خبر داد و افزود: بدین منظور به طور مداوم از عمده فروشی‌های مواد غذایی به ویژه برنج، روغن، شکر و همچنین عرضه کنندگان گوشت و مرغ بازرسی به عمل می‌آید و بر نحوه توزیع و عرضه این اقلام نظارت می‌شود تا خللی در این رابطه ایجاد نشود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس ضمن اطمینان خاطر به شهروندان گفت: مردم عزیز چنانچه شکایتی در خصوص گرانفروشی و احتکار کالا دارند می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۳۵ اطلاع دهند تا موضوع توسط گشت مشترک تعزیرات پیگیری و متخلفین اعمال قانون شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.