رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی حدود ۳ هزار دستگاه خودرو مورد اعمال قانون و جریمه قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ١٩٩ مورد از این تعداد مربوط به ٢٤ ساعت گذشته است.

او ادامه داد: در اجرای این طرح ۲۵۰ خودرو توقیف و برای یک ماه به توقفگاه منتقل شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ممانعت از ورود خودرو‌های دارای پلاک غیربومی به این استان تا ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

سرهنگ امیدوار از کاهش ۷۰ درصدی تصادفات و تردد‌های نوروزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: طرح نوروزی پلیس راه استان از ۲۵ اسفندماه ٩٨ تا پانزدهم فروردین سال جاری اجرا شد.

او ادامه داد: با اجرای این طرح تصادفات منجر به فوت ۸۹ درصد و تعداد افراد فوت شده در تصادفات برون شهری استان ۹۲ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافت.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجموع تردد‌ها در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ امیدوار افزود: طی این مدت در مجموع پنج میلیون و ۷۷۷ هزار و ۲۱۷ تردد در راه‌های استان ثبت شد که چهار میلیون و ۵۴۱ هزار و ۳۳۰ تردد مربوط به خودرو‌های دارای پلاک استانی بوده و از این تعداد ۹۳ درصد خودرو‌های دارای پلاک مشهد بود.

او ادامه داد: با توجه به خلوت بودن جاده‌ها، تخلفات سرعت در این مدت ۱۸ درصد افزایش داشت.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان سبک و روان است و طی ٢٤ ساعت گذشته ٥٤٥ دستگاه خودرو از جاده‌های استان بازگردانده شد.

انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.