مهدی: منتظر اعلام زمان احتمالی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال هستیم

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: منتظر اعلام زمان احتمالی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال از سوی ستاد مبارزه با کرونا خواهیم بود و اصرار بر برگزاری این رقابت‌ها داریم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره با آخرین شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفـت: تمام دنیا درگیر موضوع کرونا و حواشی آن شده است و این مشکلات تنها برای کشور ما نیست که باعث تعطیلی لیگ فوتبال یا ورزش ما شده باشد و ما هم مانند تمام دنیا نمی‌دانیم که چه باید برای برگزاری رقابت‌های فوتبال انجام دهیم و فضای نشاط آور و سرشار از هیجان را برای هواداران به وجود آوریم.

مهدی ادامه داد: ما وظیفه داریم تا فوتبال را زنده نگاه داریم، اما تا زمانی که سازمان‌های مدیریت ویروس کرونا برای برچیده شدن کلی آن از کشور عزیزمان، به ما دستور برگزاری ندهند، جان هواداران و انسان‌های عزیز برای مهم‌تر از هر چیزی خواهد بود و تا زمان اعلام آخرین شرایط منتظر خواهیم ماند. اما بدانید که ما مصر به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خواهیم بود و  از لغو این رقابت‌ها صحبتی نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:درودگر: کرونا باعث شد ۲ شب نتوانم به خوبی بخوابم/ تا حالا چنین بیماری را تجربه نکرده بودم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار