بازگشت مربیان خارجی سپاهان به کشورشان / کی روش و کومان در اصفهان ماندنی شدند

تکسیرا و تاوارز مربیان خارجی تیم فوتبال سپاهان برای گذراندن تعطیلات راهی پرتغال شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتبال به علت شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود به همین علت میگوئل تکسیرا و روی تاوارز دستیاران پرتغالی امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ۲ روز پیش راهی کشورشان شدند تا تعطیلات را در کنار خانواده شان سپری کنند.  

با توجه به اینکه اکثر کشور‌های خارجی به علت شیوع ویروس کرونا پرواز‌های خود را لغو کردند به همین علت تکسیرا و تاوارز مربیان خارجی سپاهان مجبور شدند که ابتدا راهی  قطر شوند و از آنجا به انگلیس بروند و  بعد به لیسبون پرتغال سفر کنند. دستیاران خارجی قلعه نویی تا زمان مشخص شدن تکلیف بازی‌های لیگ برتر  در کشورشان می‌مانند و به استراحت می‌پردازند.  

البته کی روش استنلی و ولادیمیر کومان بازیکنان خارجی سپاهان در اصفهان ماندنی شدند و در  محل اقامت خود تمرین می‌کنند. همچنین محسن الغسانی بازیکن عمانی سپاهان در کشورش حضور دارد و به محض اینکه زمان شروع بازی‌های لیگ برتر مشخص شود به ایران باز می‌گردد تا به جمع سپاهانی‌ها بپیوندد. گئورگی ولسیانی هم دوران مصدومیت خود را در کشور گرجستان سپری می‌کند تا بعد از بهبودی کامل به اصفهان برگردد.  


بیشتر بخوانید: اخطار ستاد مبارزه با کرونا جواب داد/ سپاهانی‌ها تمرین نمی‌کنند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.