مقاومت عراق: برای پاسخ به آمریکا منتظر فرمان مرجعیت دینی هستیم

جنبش جند الامام وابسته به الحشد الشعبی اعلام کرد برای پاسخ به اقدامات آمریکا منتظر فرمان فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق و مرجعیت دینی این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش جند الامام وابسته به سازمان بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی) اعلام کرد این جنبش در انتظار فرمان عادل عبدالمهدی، فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق و مرجعیت دینی این کشور برای پاسخ به اقدامات نیرو‌های آمریکایی در این کشور است.

حسین الاسدی از رهبران جند الامام اعلام کرد: «گروه‌های مقاومت به فرمان عادل عبدالمهدی فرمانده کل نیرو‌های مسلح و مرجعیت متعهد است و منتظر تصمیم مقامات عالی رتبه برای پاسخ به نیرو‌های آمریکایی در عراق است.»

هشت گروه وابسته به الحشدالشعبی عراق با انتشار بیانیه‌ای خطاب به نظامیان آمریکایی، موضع خود را درباره ادامه حضور آن‌ها در عراق با وجود مصوبه اخیر پارلمان این کشور اعلام کردند.


بیشتر بخوانید: الزرفی: امروز برنامه خود را به پارلمان ارائه خواهم کرد


در این بیانیه ذکر شده نظامیان اشغالگر آمریکایی از طریق مخالفت با خروج از عراق، ثابت کردند فقط زبان زور می‌فهمند. گروه‌های مقاومت عراق تهدید کردند در صورت اصرار نظامیان آمریکایی بر باقی ماندن در عراق، این کشور را به جهنمی برای آن‌ها تبدیل خواهند کرد.

پیش از این متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد در نامه‌ای تهدید آمیز با مداخله در امور داخلی عراق، در خصوص نامزدی عدنان الزرفی برای سمت نخست وزیری سخن گفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۰۱:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
حکم جهاد باید درصورت ادامه زور گویی امریکاییها در عراق از " آتش " به اخیار برخوردار باشد ...
آخرین اخبار