مسابقات قهرمانی رشته تای چی برای اولین بار در سطح ملی و بین المللی قرار است به صورت آنلاین برگزار شود.

مسابقات قهرمانى آنلاين تای چى ابتکار فدراسیون ووشوبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، براى اولین بار یک اتفاق جدید براى ورزش تای چى در سطح ملى و بین المللى رقم خواهد خورد و مسابقات یک رشته از هنرهاى رزمى به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. بعد از کمپین موفق تای چی در خانه  و آموزش هاى آنلاین تای چى از سوی  اساتید کمیته تای چى چوان، قرار است مسابقات تای چی این بار در خانه علاقه‌مندان و ورزشکاران سراسر کشور در شرایطى که تمام رویدادهاى ورزشى کشور به علت شیوع بیمارى کرونا (کویید ١٩) لغو شده است، برگزار شود.  

شرکت در این مسابقات رایگان خواهد بود و نحوه ثبت نام و شرکت در این رویداد در آیین نامه فنى مسابقات مشخص شده است و اساس  طرح و ایده‌ی این مسابقات برای تشویق عموم به ماندن در خانه، انجام فعالیت هاى ورزشى و ادای مسئولیت اجتماعی کمیته تای چی و فدراسیون ووشو ایران و حامیان این رویداد است.

این مسابقات در رده‌های سنی مختلف و این بار در خانه هاى آن‌ها برگزار خواهد شد و به نفرات برتر حکم و مدال الکترونیکى قهرمانی اعطا خواهد شد و فیلم اجرای شان به عنوان فرم برتر در رسانه‌های ووشو، تای‌چی کشور منتشر خواهد شد.  


بیشتر بخوانید: عملکرد ووشو در سال ۹۸


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار