سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت: وضعیت احسان حدادی بهتر شده است و او طی ۴ - ۵ روز آینده بهبودی اش را به دست می‌آورد.

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت جسمانی احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان که به بیماری کرونا مبتلا شده است، اظهار کرد: من هر روز ۲ بار با حدادی در تماس هستم و وضعیتش بهتر است و طی ۴-۵ روز آینده بهبودی اش را به دست می آورد. البته در ابتدا پدر حدادی ویروس کرونا گرفت و بعد احسان به این بیماری مبتلا شد و خدا را شکر وضعیت جسمانی هر ۲ نفر خوب است و به زودی با رعایت اصول بهداشتی بهبود می‌یابند.  

مبینی درباره اینکه پیگیر برنامه‌های تمرینی دو و میدانی کاران  است، گفت: بله من با دو و میدانی کاران از جمله تفتیان، پیرجهان و ابارقی در تماس هستم و آن‌ها تمرینات خود را در خانه پیگیری می‌کنند. تفتیان مدتی پیش از فرانسه بازگشت و در تربت جام تمرین می‌کند و مابقی ورزشکاران هم طبق برنامه مشخص شده تمرین می‌کنند.  

سرپرست فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه مسابقات انتخابی سهمیه المپیک مشخص شده است، گفت: نه ما مکاتبه‌ای با کمیته بین المللی المپیک نداشتیم و هنوز زمان مسابقات انتخابی سهمیه المپیک مشخص نشده است. در حال حاضر همه مسابقات در تمام دنیا تعطیل است و حتی رقابت‌های جوانان جهان در کنیا هم لغو شد.  

او درباره اینکه شانس دو و میدانی کاران برای کسب سهمیه المپیک چقدر است، بیان کرد: به نظرم پیرجهان، ورزشکاران در ماده پرتاب دیسک و دوی سرعت شانس کسب سهمیه المیپک دارند، اما رویداد و مسابقه‌ای باید  برگزار شود تا دو و میدانی کاران محک بخورند.  


بیشتر بخوانید: تست کرونای احسان حدادی مثبت اعلام شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار