ملی پوش دوی ۱۵۰۰ متر گفت: تعویق المپیک توکیو برای اکثر ورزشکاران خوب شد چرا که حضور در این مسابقات شیوع ویروس کرونا را بدتر می‌کرد.

مسلم نیادوست ملی پوش دوی ۱۵۰۰ متر در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو به علت شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تعویق المپیک توکیو برای اکثر ورزشکاران خیلی خوب شد، چون ورزشکاران زیادی در این رویداد ورزشی  شرکت می‌کنند و تماشاچیان زیادی حضور  دارند و این موضوع می‌توانست شیوع ویروس کرونا را بدتر از این کند. انشالله ویروس کرونا از بین برود تا بتوانیم به راحتی تمرین کنیم چرا که  اکنون اماکن ورزشی بسته است و قادر به تمرین کردن در سالن بدنسازی و پیست دوومیدانی نیستیم. من تمرینات خود را به صورت انفرادی در کوه و صحرا انجام می‌دهم و بدنسازی را هم در خانه می‌کنم.  

او ادامه داد: هدفم این است که بعد از پایان ویروس کرونا بتوانم تمرینات خود را به صورت منسجم انجام بدهم. به هر حال شرایط خوبی داشتم و مسابقات داخل سالن را شرکت نکردم تا فرم بدنی‌ام را حفظ کنم و تمرینات زمستانی را انجام بدهم و آماده مسابقات در فصل بهار و تابستان شوم. به هر حال یکسال دیگر به آغاز  مسابقات المپیک اضافه شده است و می‌توانیم تمرینات بدنسازی خود را انجام بدهیم. همه تلاش خود را برای کسب  ورودی المپیک می‌کنم تا بتوانم در این مسابقات شرکت کنم. همچنین هدف بعدی‌ام مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ است تا در این رقابت‌ها هم بتوانم مدال بگیرم. اگر بتوانم  رکورد ۳.۳۷  ثانیه را به ثبت برسانم در آن صورت از طریق رنکینگ می‌توانم به المپیک راه یابم. علاوه بر این با ثبت این رکورد می‌توانم در مسابقات آسیایی مدال بگیرم.  

نیادوست: تعویق المپیک توکیو به نفع ورزشکاران شد/ توانایی ثبت رکورد زیر ۳.۴۰ ثانیه را دارم

مبینی مسائل مربوط به دو و میدانی را درک می کند 

نیادوست درباره انتخاب مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی، بیان کرد: وضعیت فدراسیون دوومیدانی مشخص نیست و خوشحالم که مبینی سرپرست فدراسیون را برعهده دارد و او دونده بوده است و مسائل دوومیدانی را درک می‌کند. امیدوارم مبینی شرایط را برای برگزاری هرچه سریعتر مجمع انتخاباتی فراهم کند و همه جامعه دوومیدانی به جمع‌بندی برسند فردی که دوومیدانی کار بوده و از مسائل این رشته ورزشی اطلاع دارد  به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب کنند. دوومیدانی از لحاظ امکاناتی و شرایط اردویی عقب  افتاده است  و درآمدی در این رشته ورزشی وجود ندارد. وضعیت باشگاه‌ها سال گذشته  یک مقدار خوب شده بود و امیدوارم این اتفاق دوباره رخ بدهد و رئیس بعدی بتواند لیگ را پویا کند تا ورزشکاران درآمد خوبی داشته باشند.  

دوومیدانی کار کشورمان اظهار کرد: امیدوارم فردی رئیس فدراسیون دوومیدانی شود که بتواند به دوومیدانی کاران کمک کند و آینده خوبی را رقم بزند. همچنین رئیس جدید شناخت کافی با ورزشکاران داشته باشد تا بداند آن‌ها چه نیاز‌هایی دارد و  مسائل اردویی و تمرینی‌شان را تامین کند تا دوومیدانی کاران بتوانند راحت‌تر برای مسابقات پیش رو تمرین کنند.  

او خاطر نشان کرد: من خیلی دوست دارم که در المپیک حضور یابم و همه تلاش خود را می‌کنم که به این مسابقات راه یابم و یک سال دیگر فرصت دارم تا سهمیه المپیک را بدست آورم. من توانایی ثبت رکورد زیر ۳.۴۰ ثانیه را دارم و اگر چند مسابقه بزرگ شرکت کنم در آن صورت می‌توانم این رکورد بزنم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و به آرزویم یعنی شرکت در المپیک برسم.


بیشتر بخوانید: المپیک توکیو به خاطر کرونا به تعویق افتاد


انتهای پیام/  

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار