مهدی علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش توضیحاتی درباره زمان انتخابات دو و میدانی داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی که در روز ۱۹ اسفند ماه برگزار و افشین داوری با ۲۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد به علت اعتراض برخی از اعضای مجمع و به حد نصاب نرسیدن اعضا از سوی وزارت ورزش و جوانان ابطال اعلام شد.  

مهدی مبینی یکی از کارمندان وزارت ورزش بعد از ابطال انتخابات دو و میدانی به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد تا مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم کند.  

مهدی علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش درباره ابطال انتخابات دو و میدانی گفت: طبق برنامه انتخابات دو و میدانی را با وجود شرایط سخت برگزار کردیم، اما برخی از اعضای مجمع تشویق شدند که در انتخابات شرکت نکنند. همچنین همه شرایط در روز مجمع به درستی پیش رفت، اما تعدادی از اعضای مجمع بعد از پایان انتخابات اعتراض کردند. به هر حال ما هم بعد از بررسی مجدد متوجه شدیم که یکی از افراد حاضر در مجمع، امضای رئیس هیئت استان را نداشته  و امضا متعلق به دبیر استان مربوطه بوده است و انتخابات از اکثریت ۲/۳ آرا افتاده بود.  

او ادامه داد: البته هیچ کدام از نهاد‌های نظارتی به موضوع انتخابات دو و میدانی ورود نکردند و وزارت ورزش برای اینکه انتخابات در سلامت کامل برگزار شود تصمیم به ابطال انتخابات دو و میدانی گرفت. برگزاری انتخابات دو و میدانی هم  بستگی به شرایط موجود و رهایی از ویروس کرونا دارد. به هر حال ما متوجه شدیم برخی از افراد دوست ندارند تا انتخابات در زمان ویروس کرونا برگزار شود به همین علت باید ببینیم این ویروس چه زمانی به پایان می‌رسد تا زمان  انتخابات دو و میدانی را اعلام کنیم.  


بیشتر بخوانید: علی نژاد: انتخابات دو و میدانی را دوباره برگزار خواهیم کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار