نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با تأکید بر اینکه قطعاً حفظ جان مردم مهم‌تر از کسب و کارشان است، تصریح کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی باید زمان بیشتری ادامه یابد.

اقدامات جامعه بهداشت و درمان بسیار ستودنی است/حفظ جان مردم مهمتر از کسب و کارشان استمحمدجواد جمالی نوبندگانی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با بحران کرونا گفت: فارغ از مسائل روز‌های اول شیوع کرونا، اقدامات جامعه پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و به طور کلی جامعه بهداشت و درمان بسیار ستودنی است. همچنین استفاده از ظرفیت بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح هم اقدامی بسیار خوب بود و به دنبال آن باید غربالگری‌ها علمی‌تر و کاربردی‌تر ادامه پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باید  به نظرات کارشناسان بهداشت و درمان توجه کافی داشته باشند، چراکه ناهماهنگی‌بین نهادها و مردم تمام زحمات ۲ ماهه کادر درمانی را از بین می‌برد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قطعاً حفظ جان مردم مهم‌تر از کسب و کارشان است، تصریح کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی باید زمان بیشتری ادامه یابد.


بیشتر بخوانید: جنایات آمریکا در حق بشریت در حافظه تاریخی ملت ایران خواهد ماند 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام حرف زدن الکی فایده ای نداره امکان تست و درمان بیماری رو برای پزشکا فراهم کنید. وقتشه شما هم دینتون رو به انقلاب و مردم و نظام ادا کنید همش که مردم دین ندارن شما ها هم دارید.
آخرین اخبار