امیر سرتیپ دوم ستاد محمد غفاری گفت: سه هزار و ۵۰۷ نفر تاکنون در ورودی شهرستان شاهرود توسط ارتش غربالگری و تب سنجی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد غفاری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار با بیان اینکه قرارگاه مقابله با ویروس کرونا قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود از زمان شروع ویروس کرونا در کنار مردم بوده است، گفت: تاکنون اقدامات متعددی از جمله ضدعفونی معابر و اماکن و برپایی ایستگاه غربالگری بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرستان شاهرود به طور گسترده توسط این قرارگاه صورت گرفته است.

او با بیان اینکه این ایستگاه پایش سلامت از ابتدا برپایی تاکنون تعداد یک هزار و ۱۶۹ دستگاه خودرو را در ورودی شهر شاهرود ویزیت و مورد تب سنجی قرار داده است، ابراز داشت: طی این بازه سه هزار و ۵۰۷ نفر تاکنون توسط ارتش غربالگری شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود ضمن بیان اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شاهرود با حضور نیرو‌های جان برکف ارتش همچنان ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: تیم‌های جنگ‌نوین ارتش با تجهیزات محله‌ها و شهرک‌های شاهرود را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.

غفاری در ادامه تصریح کرد: به همت قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در شاهرود، ضدعفونی معابر عمومی و درب منازل در راستای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است.

او بابیان اینکه ماندن مردم در خانه و پرهیز از سفر می‌تواند بهترین کمک به جلوگیری از شیوع و انتشار این ویروس باشد، افزود: ضدعفونی معابر عمومی و درب منازل در راستای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است که تا ریشه‌کنی کامل ویروس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.