مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به فعالیت ۲۲ پایگاه غربالگری و تب سنجی در استان گفت: ۷۶۶ داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال‌احمر در این پایگاه‌ها ساماندهی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۲ پایگاه غربالگری و تب سنجی در استان سمنان وجود دارد، گفت: ۷۶۶ داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال‌احمر در این پایگاه‌ها ساماندهی شدند.

او با اشاره به اینکه هفت پایگاه تب سنجی در شاهرود مستقر است، افزود: چهار پایگاه در مهدیشهر و سه پایگاه در هر یک از شهرستان‌های سمنان، دامغان و میامی مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه شش پایگاه غربالگری در گرمسار و دو پایگاه غربالگری در سرخه و آرادان فعالیت می‌کند،یادآور شد: خدمات داوطلبان این جمعیت شامل تب‌سنجی و توزیع بروشور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و آگاه‌سازی مردم برای مقابله با این بیماری است.

محمدخانی با تأکید بر اینکه تاکنون ۶۱ هزار و ۵۰۰ بروشور آموزشی در خصوص ویروس کرونا در پایگاه‌های غربالگری و تب‌سنجی این استان در بین مسافران توزیع‌شده است، بیان کرد: تا هشتم فروردین‌ماه ۲۶۳ هزار و ۸۹۶ نفر در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان تب‌سنجی شدند.

او یادآور شد: از این تعداد ۲۶۹ نفر مشکوک به کرونا بودند که به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.