اعضای هیئت مدیره نمایشگاه E3 اعلام کردند که قرار است مراسم بعدی E3 در ژوئن سال آینده میلادی برگزار شود.

تاریخ برگزاری مراسم بعدی E3 اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله شرکت‌های بزرگ و کوچک سازنده عناوین رایانه‌ای در اواسط فصل تابستان و در نمایشگاه E3 دور یکدیگر جمع می‌شدند و به معرفی عناوین جدید خود و بازی‌هایی که ساخت آن‌ها به پایان رسیده بود؛ می‌پرداختند.

اما امسال خبری از این مراسم بزرگ در دنیای عناوین رایانه‌ای نیست و شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از مراسم‌های بزرگ و شرکت‌‌ها تعطیل شوند. پس از اعلام خبر لغو نمایشگاه E3 2020، شرکت ESA تاریخ برگزاری مراسم بعدی E3 یعنی E3 2021 را اعلام کرد.

بر اساس آنچه که هیئت مدیره نمایشگاه E3 اعلام کرده‌، طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده قرار است نمایشگاه E3 از سال آینده روال قبلی خود را طی کند و ما باید امیدوار باشیم که ویروس کرونا تا آن زمان از بین رفته باشد. از طرفی با وجود انصراف بسیاری از شرکت‌های مطرح از حضور در این مراسم، عملا برگزاری آن کاری بیهوده بود و گیمرها نمی‌توانستند از آن انتظار معرفی عنوانی بسیار بزرگ یا مطرح را داشته باشند.

تاریخ برگزاری مراسم بعدی E3 اعلام شد

با این حال فاصله زمانی یک ساله در این مراسم بسیار بزرگ باعث خواهد شد بسیاری از شرکت‌ها عناوین خود را به صورت مستقل و با برگزاری مراسمی جداگانه و یا با استفاده از برگزاری مراسم آنلاین معرفی کنند و عملا عناوینی که در حال حاضر آماده برای معرفی بودند، به نمایشگاه سال بعد E3 نخواهند رسید.


بیشتر بخوانید: مسابقات المپیک ۲۰۲۰ با کیفیت 8K پخش خواهند شد 


از طرفی هم در صورت خودداری سازندگان از معرفی عناوین خود در طول سال جاری، باید در نمایشگاه E3 2021 شاهد معرفی تعداد بسیار زیادی بازی باشیم که از کمترین ایرادات ساختاری بهره می‌برند؛ با این حال برای مشخص شدن این موضوع باید تا زمان نامشخصی منتظر ماند و تصمیم بازی‌ سازان را مشاهده کرد؛ همچنین مراسم E3 2021 قرار است در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۷ ژوئن سال آینده میلادی برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار