برگزاری جشنواره طراحی بازی‌های ابداعی و خلاقانه خانگی

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری جشنواره طراحی بازی‌های ابداعی و خلاقانه خانگی ویژه مادران و دانش آموزان دختر این ناحیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس استان خوزستان به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن و لزوم ماندن در خانه برای تبعیت از طرح فاصله گذاری اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت در ایام تعطیلات امری مهم برای دانش آموزان محسوب می‌شود.

او افزود: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، جشنوار‌های مختلفی نظیر جشنواره ورزش پدر و پسری ویژه دانش آموزان پسر مدارس ناحیه یک اجرایی شد و برگزاری جشنواره طراحی بازی‌های ابداعی و خلاقانه خانگی ویژه مادران و دختران مدارس این ناحیه در دستور کار قرار گرفت.

نیسی گمراوی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط در خانواده و بالابردن آمادگی جسمانی مادران و دختران برشمرد و اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند کلیپ از شیوه اجرای بازی با حداکثر مدت زمان یک دقیقه در فضای خانه و همچنین رعایت پوشش مناسب اسلامی را تهیه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره طراحی بازی‌های ابداعی و خلاقانه خانگی شامل؛ ۲ بخش عمومی و دبیران و آموزگاران تربیت بدنی اجرا می‌شود، تاکید کرد: بازی‌های ابداعی باید قابلیت اجرا در منزل را داشته باشند و شرکت کنندگان آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری به شماره ۰۹۳۰۸۶۵۸۲۹۵ ارسال نمایند.

به گفته مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، در پایان این جشنواره به ۱۰ اثر برتر هدایای ورزشی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.