نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ماندن در خانه برای مقابله با کرونا را وظیفه جهادی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام این هفته جمعه گفت: برای دفع بلا از پخش نذورات، قربانی کردن و دعا غافل نشوید و از خداوند مدد بخواهید.

او افزود: شیوع کرونا بلایی است که دامن بشریت را گرفته است، اما نباید از بیماران مبتلا به این ویروس غافل شد و آن‌ها را تنها گذاشت، البته اجساد فوت شدگان ناشی از ابتلا به کرونا را هم باید با تکریم و بر اساس آداب اسلامی غسل و کفن و دفن کرد، چرا که این حقی است که بر گردن فوت شدگان است و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو بود.

نکونام از مسئولان خواست: ساز و کار فعالیت‌های مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، کشاورزی، عمرانی و خدماتی را بیش از پیش فراهم کنند تا اهداف شعار امسال که همان «جهش تولید» است، محقق شود.

او به شیطنت‌های استکبار جهانی در منطقه اشاره کرد و گفت: مقامات آمریکایی در دنیایی که درگیر شیوع کرونا است، با تهدید‌های پوشالی و فعالیت‌های خبیثانه خود در عراق به دنبال جلوگیری از تشکیل حکومت مردمی در این کشور هستند که البته این توطئه‌ها با هوشیاری عراقی‌ها خنثی خواهد شد.

نکونام سالروز فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و همچنین نیمه شعبان را به مسلمانان تبریک گفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.