کمک بیش از ۵۰ میلیارد ریالی خیران مهابادی برای مبارزه با کرونا

خیران مهابادی تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای مبارزه با کرونا کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  شجاعی فرماندار مهاباد با بیان اینکه خیران مهابادی تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای مبارزه با کرونا کمک کرده اند افزود: این کمک‌ها برای خرید تجهیزات بیمارستانی، تجهیز بیمارستان موقت کرونا، نقاهتگاه ۱۷ تخته برای بهبود یافته گان، تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع مواد ضدعفونی کننده رایگان صرف شده است.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی هم در جریان بازدید از روند کمک رسانی خیران در مهاباد گفت: خیران استان آذربایجان غربی هم تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کرده اند.

طباطبایی افزود: تاکنون در استان ۲۳ ستاد برای مقابله با کرونا تشکیل شده و به لحاظ تعداد بهبودیافته گان و فوتی‌ها جزو استان‌های شاخص کشور هستیم.

او با اشاره به اینکه تاکنون برای کادر درمانی حدود ۹ هزار ماسک چهارلایه، ۵۴ هزار عددانواع دستکش لاتکس ومعمولی و ۵۰۰ دست روپوش کامل برای کادر درمان بیمارستان تهیه شده است اضافه کرد: همچنین حدود ۲۵۰ بسته معیشتی که مایحتاج یک خانواده چهارنفری را به مدت بیست روز تامین میکند تاکنون توزیع شده و درچند روزآینده هم ۵۰۰ بسته کمک معیشتی دربین اقشار کم درآمد توزیع می‌شود.

شیربیگی عضو هیئت امنای بازار مهاباد هم میگوید: دریک کارگاه تولیدی ۱۷ نفر مشغول کار هستند و روزانه حدود ۵۰۰ عدد گان جراحی و ۱۵۰ عدد روپوش زیپ دار برای کادر درمانی بیمارستان تهیه میکنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.