شمار مبتلایان کرونا در کرمان به ۲۹۸ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شد که با این تعداد شمار موارد ابتلا به کرونا در استان کرمان به ۲۹۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی شفیعی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شد که با این تعداد شمار موارد ابتلا به کرونا در استان کرمان به ۲۹۸ نفر رسیده است.

اوافزود:از ۱۳ مورد دیگر از آزمایشات کرونا که امروز در استان کرمان مثبت شدند تعداد ۵ مورد خانم و ۸ مورد آقا بوده است.

شفیعی گفت: از ۱۳ مبتلای ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر عضو یک خانواده هستند که قبلا هم چهار نفر از این خانواده به این بیماری دچار شده بودند.

او افزود: از مبتلایان امروز دو نفر کادر درمان هستند که در مجموع تا کنون ۲۶ نفر از کادر درمان استان به این ویروس مبتلا شده اند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو مرد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است در مجموع از ابتدا تا کنون ۳۵ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار