حضور مؤثر بخش کشاورزی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

مدیر جهاد کشاورزی اردل، از حضور کشاورزان این شهرستان در قالب طرح ملی «رزمندگان مدافع سلامت» در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، روح الله سعیدی مدیر جهادکشاورزی اردل با اشاره به حضور مؤثر بخش کشاورزی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا ویروس گفت: کشاورزان هم همگام و همراه با مدافعان سلامت در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا به میدان آمده اند.

او از اختصاص چهار دستگاه سم پاشی و آمادگی سم پاشداران در شهرستان اردل برای ضد عفونی کردن شهرستان خبر داد و افزود: با هدف مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری، تعدادی از کشاورزان شهرستان اردل با تراکتور‌های خود و تجهیزات سم پاشی برای ضدعفونی معابر و شکست ویروس کرونا ورود پیدا کردند.

سعیدی اضافه کرد: در پی تصمیم گیری کمیته پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در اردل، تأکید فرماندار و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری کرونا بر همکاری ادارات مختلف برای مقابله با این ویروس، تعدادی از سم پاشداران در عملیات ضد عفونی شبانه معابر سطح شهر همکاری کردند.

او با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه در اداره جهاد کشاورزی اردل برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ادامه داد: نصب پوستر در اداره، گند زدایی محوطه، سرویس‌های بهداشتی، حذف دستگاه ثبت انگشت، مکاتبه با مرکز بهداشت شهرستان برای اختصاص وسایل ضدعفونی کننده برای کارکنان این اداره از جمله این اقدامات است.

شایان ذکر است: رعایت نکات بهداشتی به ویژه شست وشوی صحیح و مداوم دست‌ها از مهم‌ترین عوامل پیشگیری بیماری کرونا محسوب می‌شود.

اردل از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر اردل) در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار