توقیف ۶۲۸ دستگاه خودروی متخلف از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : ۶۲۸ دستگاه خودروی متخلف از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی (هشتم فروردین) تاکنون در این استان اعمال قانون و یا توقیف شده‌اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : در مدت زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین آغاز شده پلیس راه نسبت به توقیف ۲۴ دستگاه خودرو و اعمال قانون برای ۲۹۴ خودروی دیگر اقدام کرده است.

او گفت : در این مدت همچنین پنج هزار و ۷۴۷ دستگاه خودرو نیز توسط پلیس راه به شهر‌های محل سکونت عودت داده شدند.

 سلمانی افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در مدت زمان یاد شده نسبت به توقیف و اعمال قانون ۳۱۰ دستگاه خودروی متخلف اقدام کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین خبر داد و گفت: پلیس همچنان با قدرت و قاطعیت این طرح ملی را در کرمانشاه اجرایی می‌کند.

او گفت: در این طرح خودرو‌های غیربومی که در سطح شهر‌ها و جاده‌های استان کرمانشاه تردد کنند علاوه بر اعمال قانون پنج میلیون ریالی، یک ماه نیز توقیف می‌شوند.

 سلمانی از تداوم تعطیلی اصناف تا ۲۰ فروردین خبر داد و گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به صورت مرتب و روزانه بازدید‌های لازم را در سطح شهر به عمل می‌آورند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با قدردانی از تلاش‌های کارکنان پلیس در راستای مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از همکاری آحاد مردم با پلیس نیز قدردانی و از آن‌ها خواست تا برای قطع زنجیره این بیماری از تردد‌های غیرضروری اجتناب کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.