۲۵ هزار ماسک رایگان در اقلید تولید و توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار حسن مهدوی معاون اجتماعی سپاه اقلید گفت: تولید و توزیع رایگان ۲۵ هزار ماسک و محلول ضدعفونی کننده و همچنین گندزدایی معابر و اماکن عمومی در شهر و روستا‌ها محور تلاش‌های بسیجیان این شهرستان برای مقابله با شیوع کرونا بوده است.

او، بیان کرد: برای مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان اقلید، این تعداد ماسک و محلول ضدعفونی تولید و تعداد پنج هزار ماسک دیگر نیز بزودی در بین شهروندان توزیع می شود.

مهدوی تصریح کرد: محلول‌های توزیع شده شامل قوطی ۱۲۰ میلی لیتری از نوع مایع ضدعفونی کننده دست (هندراب) بود که بین ۲۵ هزار نفر توزیع شد.

معاون اجتماعی سپاه اقلید ادامه داد: ۱۵ مرحله گندزدایی و ۲۰۰ هزار لیتر محلول‌پاشی در شهر و روستا‌های اقلید با تلاش پایگاه‎های مقاومت بسیج انجام شد.

او، افزود: ۶ پایگاه ایست سلامت شامل ۷۵۰ نفر روز بسیجی از دهم اسفند تاکنون در ورودی‌های شهرستان در منطقه دژکرد، سده، آسپاس، حسن آباد و خنجشت بصورت شبانه روزی غربالگری و تب سنجی افراد ورود به شهر را انجام می‌دهند.

مهدوی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های انجام شده این نهاد، ساماندهی ۱۳۰ نفر بسیجی همیار سلامت در قالب کارگروه‌های پشتیبان نیرو‌های خانه بهداشت که در کمک به ضدعفونی کردن محیط، ضدعفونی منازل مبتلایان به کرونا، توزیع بسته‌های حمایتی و همچنین کمک به پزشک خانواده فعالیت می‌کنند.

معاون اجتماعی سپاه اقلید اظهار کرد:  تعداد ۱۵۰ سبد کالا شامل گوشت، برنج، ماکارونی، قند، رب گوجه فرنگی، روغن و کنسرو لوبیا در قالب بسته‌های حمایتی توسط صندوق خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار