رژیم صهیونیستی در اقدامی غیر انسانی ارائه کمک‌های پزشکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در غزه را مشروط به بازگرداندن اجساد نظامیان خود کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رژیم صهیونیستی هر گونه کمک درمانی در راستای تلاش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در نوار غزه را منوط به بازگرداندن اجساد دو نظامی خود کرد، که در جریان جنگ سال ۲۰۱۷ مفقود شدند.

نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران اعلام کرد وقتی از کمک انسانی به غزه صحبت می‌شود، اسرائیل هم نیاز به کمک انسانی دارد و آن هم بازگشت جنازه (دو نظامی جنگ سال ۲۰۱۴) است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت به عقیده من لازم است تا وارد گفت‌وگو‌هایی در سطح گسترده درباره نیاز‌های انسانی غزه و ما شویم. درست نیست که این دو را از هم جدا کنیم.

نوار غزه که سالهاست در محاصره نیرو‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد، در پی شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲ مورد ابتلا به این بیماری را گزارش کرده است. این در حالیست که برای جمعیت ۲ میلیون نفری غزه تنها ۹۶ دستگاه تنفسی در دسترس است.

تاکنون بیش از ۶ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی گزارش شده و ۲۶ مورد مرگ و میر ناشی از این بیماری نیز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار