وزارت دفاع آمریکا آماده خریداری تعداد بیشتری کیسه ویژه حمل اجساد برای تلفات رو به افزایش ویروس کرونا می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، با افزایش میزان تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، در نظر دارد ۱۰۰ هزار کیسه پلاستیکی ویژه حمل اجساد برای مصارف غیر نظامی را فراهم کند.

بنا به گزارش بلومبرگ، آژانس مدیریت اضطراری فدرال درخواست ۱۰۰ هزار کسیه ویژه حمل اجساد کرده است و وزارت دفاع آمریکا با توجه به ذخیره ۵۰ هزارتایی، به دنبال خرید تعداد بیشتری کسیه پلاستیکی ویژه  حمل اجساد است. این درخواست از طریق آژانس لجستیک دفاعی وزارت دفاع آمریکا انجام خواهد شد.

پیش از این وزارت دفاع آمریکا دو کشتی بیمارستانی نیروی هوایی را به منظور کاهش فشار ناشی از افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا به شهر‌های نیویورک و لس آنجلس اعزام کرد.

وضعیت در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا بحرانی است. دست کم ۲۶ هزار نفر از شهروندان آمریکا در شبانه‌روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و مجموع مبتلایان در این کشور به ۲۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است. این در حالی است که در این مدت ۷۹۰ نفر از مبتلایان به این ویروس کشنده در آمریکا جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان نیز به بیش از پبج هزار نفر رسیده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از مردم این کشور خواست تا برای دو هفته دردناک پیش رو آماده باشند، زیرا احتمالا شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این مدت به اوج خود خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
پنتاگون ۱۰۰ هزار کیسه ویژه حمل اجساد قربانیان کرونا خریداری می‌کند !!! خیلی کم خرداری می کنید 100 برابرش رو باید بخرید تروریستهای جنایتکار .
آخرین اخبار