راهکار وزارت بهداشت برای پیشگیری از ابتلای خبرنگاران به کرونا +فیلم

وزارت بهداشت هر روز نشست برای اخبار کرونا و آمار مبتلایان نشست خبری برگزار می کند و برای پیشگیری از ابتلای خبرنگاران به کرونا اقدام جالبی انجام داده است.

 

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ۳۰ بهمن ماه بود که نخستین مورد ابتلا به کرونا در ایران گزارش شد، از آن روز تاکنون کرونا تیتر یک اخبار رسانه‌ها شده است و خبرنگاران به ویژه در حوزه سلامت با حجم بسیاری از اخبار مواجه شده اند تا با اطلاع رسانی درست بتوانند در زمینه پیشگیری و مبارزه کرونا گام بردارند.

از هفته نخست اسفند ماه خبرنگاران در کمیته اطلاع رسانی قرارگاه مقابله با کرونا حضور پیدا می‌کردند و سخنگوی وزارت بهداشت روزانه آمار ابتلا به کرونا و مهمترین اخبار و هشدار‌ها را اطلاع رسانی می‌کردند.

به دنبال تشدید محدودیت‌های تردد و فاصله گذاری اجتماعی و به منظور پیشگیری از ابتلای خبرنگاران به کرونا در پی تردد‌های روزانه و حضور در وزارت بهداشت، تمهیداتی در نظر گرفته شد تا نشست‌های خبری روزانه سخنگوی وزارت بهداشت به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شود.

از ۲۸ اسفند سال ۹۸ تا به حال هر روز نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت برای ارائه آمار کرونا و آخرین اخبار در کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا برگزار شده است، همچنین به منظور پاسخگویی بهتر و دقیق‌تر سوالات مردم و رسانه‌ها از ابتدای سال ۹۹ روزانه یکی از معاونان یا مسئولان ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در وزارت بهداشت حضور پیدا کرده اند تا با اطلاع رسانی بهتر و مشارکت ملت فهیم ایران هر چه زودتر بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

این نشست‌ها به همت ستاد اطلاع رسانی کرونا  در روابط عمومی وزارت بهداشت و با حضور مجازی خبرنگاران پرتلاش حوزه سلامت از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود و ساعت ۱۶ بعد ازظهر پایان می‌یابد.

در زیر فیلمی از نشست خبری روز سیزده فروردین با حضور رئیس انستیتو پاستور ایران در وزارت بهداشت و خبرنگاران در منزل را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
خبرنگاري كه با افراد بدون ماسك مصاحبه ميكنه يا ميره تو فضاي بسته بدون هواكش قوي كرونا گرفتنش رو شاخشه و اگه خودشم ماسك نزنه بقيه رو مبتلا ميكنه
آخرین اخبار