بخشدار جبالبارز شهرستان جیرفت گفت: فرد گمشده در ارتفاعات کوه‌های آبگرم و تیتون جبالبارز که روز گذشته برای جمع آوری داروی گیاهی به منطقه کوهستانی رفته بود با کمک تیم های امدادی پیدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سالاری پاک بخشدار جبالبارز شهرستان جیرفت گفت: صبح امروز در پی تماس و گزارشی مبنی بر گم شدن فردی از ساکنان شهر جبالبارز در ارتفاعات که برای جمع آوری گیاهان دارویی رفته بود ، باهماهنگی فرماندار شهرستان جیرفت، تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر و یک گروه کوهنورد به همراه چند دستگاه خودرو کمک دار به منطقه اعزام شدند.

سالاری پاک افزود: عملیات جستجوی فرد گمشده با مشارکت و راهنمایی‌های ساکنین و افراد محلی از صبح امروز آغاز گردیده و باتوجه به وسعت و صعب العبور بودن منطقه از طریق فرماندار درخواست اعزام تیم ویژه به همراه سگهای زنده یاب از مرکز استان شد که خوشبختانه عصر امروز با تلاش عوامل هلال احمر، کوهنوردان و مردم محلی فرد گمشده  پیدا شد.

بخشدار جبالبارز در پایان از همکاری و تلاشهای فرماندار شهرستان جیرفت، رئیس و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ،تیم کوهنورد به سرپرستی  محسن قاسمی نژاد و عوامل محلی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.