مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نرم افزار پاسخگویی و مشاوره در زمینه تغذیه ویروس کرونا طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نعمتی مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: گروه تغذیه دانشکده پزشکی در راستای رسالت انسانی و حرفه‌ای خود در کنار سایر کادر بهداشت و درمان در مقابله با این همه گیری جهانی با طراحی نرم افزار پاسخگو امکان ارائه مشاوره سریع و تخصصی را برای عموم مردم در رابطه با سوالات مربوط به تغذیه و همه گیری کرونا فراهم کرده است.

او ادامه داد: این نرم افزار با پشتیبانی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری اعضا هیات علمی گروه تغذیه دانشکده پزشکی طراحی شده و به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد.

مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نرم افزار پاسخگو و ارائه مشاوره از راه دور به منظور ارتقا سطح آگاهی و دانش عمومی تغذیه در رابطه با این بیماری و جلوگیری از اطلاعات نادرست در سطح جامعه با دسترسی عموم مردم به متخصصین دانشگاهی راه اندازی شده است.

نعمتی افزود: تمام مردم خراسان رضوی می‌توانند بامراجعه به نشانی اینترنتی" https://corona.ziteb.com/ " براحتی سوالات مربوط به تغذیه و بیماری ویروس کرونا را از متخصصین تغذیه به طور مستقیم درخواست کنند و دقیق‌ترین و به روز‌ترین اطلاعات تغذیه‌ای را دریافت کنند.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.