کانون زنان بازرگان خراسان رضوی، به منظور کمک به خط مقدم درمان و مقابله با بیماری کرونا نخستین مجموعه از لباس‌های حفاظت فردی، ویژه کادر درمانی را به سازمان نظام پزشکی مشهد تحویل داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آذر کیانی نژاد نایب رئیس کانون زنان بازرگان خراسان رضوی گفت: این کانون، طی هفته‌های اخیر پویش " همدل" را کلید زد و هدف آن تولید البسه و اقلامی است که برای حفاظت جان کادر درمانی حیاتی هستند و کمبود آن‌ها در مراکز بیمارستانی احساس می‌شود.

او ادامه داد: در فاز اول ۲۸۵ لباس حفاظتی را به منظور توزیع میان کادر درمانی در حاشیه شهر، با مشارکت مالی نظام پزشکی مشهد و جمعی از خیران اقتصادی تهیه و توزیع کردیم.

نایب رئیس کانون زنان بازرگان خراسان رضوی گفت: علاوه بر آن، هماهنگی‌هایی با اتاق بازرگانی استان داشتیم، پارلمان بخش خصوصی با فعال نمودن جامعه یاوری استان " تشکل خیریه تحت پوشش اتاق خراسان رضوی" ، تلاش دارد تا کمک‌های مردمی را به منظور حمایت از کادر درمانی جمع آوری کند و ما از همین مسیر، مشارکت و تعامل لازم را کلید زدیم که ماحصل آن جمع آوری حدود ۲۵ میلیون تومان کمک خیران و فعالان اقتصادی "تا تاریخ ۱۱ فروردین" بود.

کیانی نژاد افزود: در حال حاضر دو کارگاه با بیش از ۲۰ نیروی کار، در روند تهیه لباس‌های کادر درمانی فعال هستند و امیدواریم که محموله بعدی این البسه حفاظتی تا هفته آینده آماده و تحویل مراکز درمانی استان شوند.

پیش از این، کانون زنان بازرگان با مشارکت جمعی از فعالان اقتصادی و خیران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، اقدام به تهیه و توزیع ۵۰۰ پک تغذیه‌ای در میان کادر درمان بیمارستان امام  رضا (ع) کرده بود.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.