طرح ممنوعیت تردد در شهر‌های استان همزمان با روز طبیعت با مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول اجرا می‌شود.

ممنوعیت تردد در شهر‌های آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سرهنگ کریمی نژاد سرپرست پلیس راه استان گفت: پلیس راه استان بر اساس ماهیت ذاتی خود و هم سو با سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، امروزسیزدهم فروردین ماه ۱۶۰ تیم گشتی را در ۷۱ نقطه استان مستقر می‌کند.

سرهنگ کریمی نژاد افزود: در این طرح از ورود و خروج خودرو‌ها در شهر‌ها ممانعت به عمل آمده و رانندگان ناقض این قانون، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و خودروی آن‌ها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ کریمی نژاد گفت: همه محور‌های اصلی و راه‌های دسترسی مسدود است و افراد در صورت عبور از مسیر‌های فرعی نیز با برخورد پلیس مواجه خواهند شد.

همچنین پلیس استان اعلام کرد:

 برای حفظ جان هموطنان عزیز و کمک به جامعه پزشکی به افراد بی توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی هیچ گونه گذشت و تسامحی نخواهد داشت.

 توقف، نشستن و برپایی چادر در پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، کنار جاده و نقاط دیگر ممنوع است و عدم رعایت این موارد موجب برخورد قانونی خواهد شد.

 خروج خودرو‌های بومی از شهر و ورود خودرو‌های غیر بومی به استان در روز طبیعت ممنوع بوده و اجازه ادامه مسیر داده نخواهد شد.

 خروج ساکنین شهر و تردد آنان در مسیر‌های روستایی در۱۳فروردین ممنوع است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.