رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در صنوف غیر ضروری تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

طرح فاصله گذاری اجتماعی در صنوف غیر ضروری ادامه داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همراهی بازاریان و اصناف سراسر استان برای مبارزه با کرونا قابل قدردانی است و طرح فاصله گذاری اجتماعی در صنوف غیر ضروری تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

او افزود: نظارت و بازرسی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی این سازمان و همکاری اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و درمان به صورت جدی و مستمر ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط، حضور بازرسان ادارات صمت شهرستان‌های استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای بازرسی از صنوف انجام می‌گیرد.

حسینی گفت: صنوف غیر ضروری که به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بی توجه هستند اخطاریه دریافت می‌کند و مغازه خاطی تعطیل خواهد شد و به دنبال آن پیگیری در مراجع قانونی برای برطرف کردن تعطیلی و تحمیل هزینه‌های زیاد را در پی دارد.

او بیان کرد: واحد‌های صنفی که هنوز شرایط جدید را نپذیرفته‌اند، توصیه می‌شود خود را با وضعیت موجود تطبیق دهند و تا اعلام پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی، با ستاد مبارزه با کرونا و گشت‌های بازرسی و نظارت سازمان صمت همکاری کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.