اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود افراد به محوطه‌های گردشگری

معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود افراد به محوطه‌های گردشگری استان طی روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه منصور مرادی معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بااشاره به تعطیلی تمام اماکن تاریخی و محوطه‌های گردشگری کرمانشاه از اسفندماه، گفت : پس از شیوع بیماری کرونا در کشور به منظور جلوگیری از انتقال و گسترش این بیماری بین مردم استان اقدام به تعطیلی تمام اماکن و محوطه‌های تاریخی کردیم.

او گفت : طی تعطیلات نوروز امسال این اماکن کاملا بسته بودند و اجازه ورود هیچ گردشگری را به آن‌ها ندادیم.

معاون توسعه اداره کل میراث فرهنگی استان بااشاره به در پیش بودن روز طبیعت هم گفت: در این راستا طبق دستورالعملی که از ستاد مقابله با کرونا استان دریافت کرده ایم، تدابیر لازم را برای جلوگیری از ورود افراد به این محوطه‌ها اندیشیده‌ایم.

او گفت: به منظور اجرای این تدابیر، علاوه بر بکارگیری همه عوامل یگان ویژه حفاظت، از نیرو‌های شاغل در اداره کل هم استفاده خواهیم کرد تا مراقبت‌های بیشتری از اماکن و محوطه‌های تاریخی داشته باشیم.

منصوری گفت: درصورتی که مردم بخواهند در روز سیزده بدر از فصای محوطه‌ها و اماکن تاریخی استفاده کنند، آن‌ها را به سمت خانه هایشان هدایت می‌کنیم و می‌خواهیم تا برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در خانه بمانند.

او گفت: باتوجه به وجود فضای بازی که در دو محوطه تاریخی تاق بستان و بیستون داریم و احتمال اینکه افرادی بخواهند از روی نرده‌ها بصورت غیرمجاز وارد این محوطه‌ها شوند، برای این مسئله هم تدابیر لازم را در نظر گرفته‌ایم.

منصوری از شهروندان خواست این دو روز را نیز در منازلشان سپری کنند و از مراجعه به اماکن تاریخی و گردشگری پرهیز کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.