دیلی میل:

انگلیس آمار واقعی قربانیان کرونا را اعلام نمی کند

بنا به اعلام یک روزنامه انگلیسی، تعداد مرگ‌ومیر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور بالاتر از آمار اعلام شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه انگلیسی دیلی میل اعلام کرد تعداد قربانیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور بسیار بالاتر از آمار رسمی است و این آمار تنها مرگ‌و میر افراد در بیمارستان‌ها را شامل می‌شود.

بنا به نوشته دیلی میل، آمار واقعی موارد ابتلا و قربانیان ناشی از ویروس کووید-۱۹ در انگلیس امروز، پس از آن منتشر خواهد شد که دولت لندن اذعان کرد آمار تلفات هزار و ۴۱۵ نفری در این کشور حقیقی نیست.

همچنین دیلی میلی نوشت آمار روزانه‌ای که از تعداد بیماران و تلفات ناشی از کرونا ثبت می‌شود، با وقفه زمانی سه هفته‌ای به ثبت می‌رسد.

این روزنامه انگلیسی نوشت دفتر آمار ملی انگلیس امروز سه‌شنبه قرار است آمار مبتلایان و تعداد قربانیان ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور و ولز را منتشر کند تا تصویر شفاف‌تری از میزان تلفات این بیماری ارائه شود.

آمار و ارقام جدید تمام مرگ و میر‌های ناشی از ویروس کرونا را بدون توجه به اینکه فوت بیمار در بیمارستان یا خارج آن به وقوع پیوسته، را شامل می‌شود. همچنین دیلی میل یادآور می‌شود که آمار فوتی‌ها در انگلیس طی هفته‌های آتی افزایش خواهد یافت و آماری که امروز قرار است منتشر شود، نیز با تاخیر زمانی ۱۱ روزه اعلام می‌شود.

بنا به آمار اعلام شده تاکنون ۲۲ هزار و ۴۶۵ نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۰۷:۰۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
خدا خودش به همه بندگانش رحم كند انشا ا در تمام كشورها از جمله كشورمان امار مبتلايان كمتر و تعداد در گذشتگان نيز به صفر برسد امين يا رب العالمين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
شما از کجا فهمیدی؟
آخرین اخبار