همزمان با شیوع گسترده کرونا

بیمارستان‌های نیویورک با کمبود تجهیزات مواجه هستند

گزارش رسانه‌های آمریکایی حاکی از وضعیت بحرانی بیمارستان‌های نیویورک و کمبود تجهیزات پزشکی در آن‌ها است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه نیویورک تایمز نوشت که برخی بیمارستان‌های نیویورک با کمبود شدید کیت‌های آزمایش و تجهیزات محافظتی مواجهند، پزشکان درحال بیمار شدن هستند و اوضاع هر روز دشوارتر می‌شود.

این روزنامه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود و در گزارشی به قلم شری فینک با اشاره به ازدحام بیماران در بیمارستان‌ها افزود: دست اندرکاران بیمارستان‌ها خود را برای هجوم بیشتر بیماران مبتلا به کرونا آماده می‌کنند.

در این گزارش آمده است: آن‌ها بیشتر جراحی‌ها را لغو کرده‌اند تا از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها کاسته شود و در برخی بیمارستان‌ها یک اتاق رادیولوژی را فقط به افرادی که مظنون به ابتلا به ویروس کرونا هستند، اختصاص داده‌اند. مسئولان بیمارستان‌ها به دنبال تهیه تجهیزات لازم هستند، تردد افراد را ممنوع و به پرستاران وظایف جدیدی محول کرده‌اند.

اندرو کومو، فرماندار نیویورک، ایالتی که اکنون مرکز شیوع بیماری کرونا در آمریکا محسوب می‌شود، از تمام بیمارستان‌های این ایالت خواست ظرفیت‌های خود را افزایش دهند.

مرکز درمانی بروکلین با ظرفیت پذیرش ۴۶۴ بیمار، تنها برای مدیریت ۲۵۰ تا ۳۰۰ بیمار نیرو و تخت کافی در اختیار دارد. این مرکز درمانی اکنون برای افزایش این تعداد تا دو برابر، برنامه ریزی می‌کند.

یکی از پزشکان این مرکز درمانی به شدت ابراز نگرانی کرده و می‌گوید: اگر تعداد بیماران با همین روند افزایش یابد، تا هفته آینده در بخش اورژانس، هیچ جای خالی باقی نخواهد ماند.

وی افزود: اگر تعداد بیماران بدحال که برای ادامه زندگی به دستگاه‌های کمکی نیاز دارند، افزایش یابد، بیمارستان مجبور خواهد شد برای رسیدگی آن‌ها به طور گزینشی عمل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار