فاصله گذاری اجتماعی در پست فارس اجرا شد

طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا درپست فارس اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح مدیرکل پست فارس گفت: در اجرای این طرح به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا خط کشی‌های مناسب در جلو جایگاه‌های قبول مرسوله برای تشکیل صفوف مراجعه کنندگان انجام شده و هشدار‌های لازم ارایه شده است.

او ادامه داد: بررسی‌های نشان می‌دهد شیرازی‌ها در نخستین ساعات اجرای این طرح در مراجعه به پست فارس از آن استقبال کرده و همکاری کردند.

مدیرکل پست فارس گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در پست به این معناست که سعی می‌شود با هدف پیشگیری از شیوع کرونا همچنین مهار این ویروس، تماس‌های بین مراجعه کنندگان درپست به حداقل برسد.

مفتح تصریح کرد: کارشناسان بهداشتی معتقدند مراجعه کنندگان به پست علائم ظاهری ابتلا را نداشته باشند که افراد بیمار یا مشکوک به ابتلا به کرونا تلقی نمی‌شوند، اما ممکن است ناقل ویروس باشند.

او با اشاره به اینکه هم افزایی و همکاری در این طرح می‌تواند مانع گسترش و انتقال ویروس کرونا و سبب کاهش ابتلا به این بیماری شود افزود: هر زمان که مردم رعایت بهتری نسبت به قطع زنجیره انتقال ویروس داشته باشند، قطعا وضعیت بهتری پیش رو خواهد بود.

مدیرکل پست فارس با بیان اینکه با آغاز گسترش ویروس کرونا اقدامات همه جانبه از سوی پست فارس صورت گرفته است، گفت: ضدعفونی محل‌های تردد مردم در واحد‌های پستی از جمله اقدامات ستاد مدیریت بحران پست فارس است.

مفتح ادامه داد: فعالیت‌های ضد عفونی و سایر پروتکل‌های دیگر بهداشتی نیز همانند گذشته درواحد‌های پستی بانظارت بیشتری صورت می‌گیرد تا بتوانیم روند خوب کاهشی زنجیره انتقال ویروس کرونا را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار