ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای درباره کاهش ۷۰ درصدی دستمزد بازیکنان این تیم برای کمک به کارکنان باشگاه توضیح داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که باشگاه بارسلونا از توافق این باشگاه با بازیکنان تیم اصلی برای کاهش ۷۰ درصدی دستمزد آن‌ها خبر برای کمک به کارکنان باشگاه در شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا خبرداد، لیونل مسی با انتشار بیانیه‌ای در اینستاگرام خود درباره این موضوع توضیح داد و پیامی برای هیئت مدیره این باشگاه ارسال کرد.

مسی در این بیانیه نوشت: درباره تیم کاهش دستمزد بازیکنان اصلی بارسلونا در طول این دوره مطالب زیادی نوشته شده است اول از همه ما میخواهیم تصریح کنیم که اراده ما همیشه اجرای کاهش دستمزد بوده است، زیرا ما کاملاً درست می‌کنیم که این یک وضعیت استثنایی است و ما اولین کسانی بودیم که هر وقت باشگاه از ما خواسته، کمک کرده‌ایم خیلی وقت‌ها ما این کار را به ابتکار خودمان انجام داده ایم، هر وقت که حساس کرده ایم ضروری و مهم بوده است.

او افزود: در این فصل باعث تعجب ماست که از داخل باشگاه کسانی بودند که سعی داشتند ما را زیر ذره‌بین قرار دهند و بر ما فشار وارد کنند تا چیزی را که همیشه می‌دانستیم انجام خواهیم داد، انجام دهیم. اگر این توافق چند روز به تعویق افتاد فقط به دلیل این بود که ما به دنبال یافتن فرمولی برای کمک به باشگاه و کارکنانش در این ایامسخت بوده‌ایم اکنون وقت آن است که اعلام کنیم به جز کاهش ۷۰ درصدی دستمزدهایمان در این دوره، کمک‌های هم انجام خواهیم داد تا کارکنان باشگاه بتوانند مادامی که این وضعیت ادامه دارد دستمزد خود را به صورت ۱۰۰ درصدی دریافت کنند.

مسی گفت: اگر ما تاکنون صحبت نکردیم به این دلیل بود که اولویت ما پیدا کردن راهکاری بود که که کمک واقعی به باشگاه باشد و کسانی که در این وضعیت بیشترین لطمه را خوردند، باشد.

مسی در پایان نسبت به همه کادر درمانی و همه کسانی که در خانه هایشان صبورانه منتظر پایان این بحران هستند، ادای احترام کرد و گفت: ما خیلی زود از این بحران خارج خواهیم شد و این کار را با همکاری همدیگر انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:  اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا ی ورزشکار بتمام معناست.۷۰ درصد دستمزد خیلیاشون زیاد نمیشه ولی مال مسی رقم بسیار بالایی است.البته مال خیلی از بارساییا رقم بالایی میشه.همچین کمکهایی از هرقشری ک باشه کمکش ب مردم میرسه.احسنت ب همچین افرادی
آخرین اخبار