مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یازدهم فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: فردی اهل قزوین قصد انتقال مواد مخدر با کامیون به شهرستان آوج را داشت که خودروی او در ورودی شهر آبگرم شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ منصوری افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ منصوری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳ کیلوگرم تریاک در قزوین

سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: فردی قصد انتقال مواد مخدر از استان همجوار برای فروش به قزوین را داشت که خودروی او در در جاده "قزوین – کرج" شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ علی بیگی افزود: در بازرسی از خودرو ۳ کیلوگرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

کشف ۳ دستگاه خودرو سرقتی در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران انتظامی کلانتری‌های مینودر، اقبالیه و محمودآباد روز گذشته حین گشت زنی هوشمندانه در سطح حوزه استحفاظی با استعلام از مرکز پیام موفق به شناسایی ۳ دستگاه خودروی سرقتی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: پس از اخذ استعلامات لازم مشخص شد خودرو‌های مورد نظر مسروقه در ایام نوروز و از حوزه استحفاظی شهرستان قزوین سرقت شده است.

سرهنگ خدایی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.