مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۱ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۰ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲ کیلوگرم تریاک درمیاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این ۲ قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: در عملیاتی ضربتی متهمان که اهل یکی از استان‌های همجوار بودند در حین جابجایی مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۲ کیلو تریاک کشف شد.

دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۱۸ فقره سرقت در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ شاه نظری با بیان اینکه متهمان در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۸ فقره سرقت سیم برق و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.