رییس اداره پیشگیری و مقابله با بحران شهرداری زاهدان از راه اندازی ایستگاه غربالگری کرونا در شهرداری زاهدان خبرداد.

راه اندازی اسستگاه غربالگری کرونا در زاهدانمحمد مهدی مرعشی  رییس اداره پیشگیری و مقابله با بحران شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: ایستگاه سنجش سلامت و غربالگری کرونا به منظور جلوگیری از انتشار و ابتلای کارکنان شهرداری به این ویروس راه‌اندازی شده است.

محمد مهدی مرعشی ا اظهارداشت: ۲ تیم آموزش دیده و تجهیز شده به وسایل حفاظت انفرادی سنجش سلامت و غربالگری از ۴۸ ساعت آینده در ساختمان‌های ستادی شهرداری زاهدان مستقر خواهند شد.

او با اشاره به اینکه، این مهم در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا انجام می‌شود افزود: تیم‌های آموزش دیده طبق دستور العمل‌های ابلاغی نسبت به غربالگری، تب سنجی و سایر اقدامات پیشگیرانه در محل‌های تعیین شده عمل می‌کنند.

رییس اداره پیشگیری و مقابله با بحران شهرداری زاهدان تصریح کرد: با توجه به مراجعه طیف وسیعی از شهروندان به شهرداری؛ اجرای این طرح شامل تمام مراجعه کنندگان نیز خواهد شد و آنان نیز مورد غربالگری قرار خواهند گرفت.

او اظهار داشت: دستورالعمل صادره به مناطق پنجگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری زاهدان جهت راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه غربالگری ارسال شده است.

مرعشی گفت: کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا مستلزم اجرای کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی است بنابراین انتظار می‌رود شهروندان در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۹۷ نفر رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار