بازگرداندن بیش‌از ٧٠٠ خودرو از مبادی ورودی و خروجی ایرانشهر

فرماندار ایرانشهر گفت: اقدام قاطع عوامل اجرایی طرح ملی پیشگیری از ویروس کرونا موجب برگشت بیش‌از ٧٠٠ خودرو از مبادی ورودی و خروجی این شهرستان شد.

ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اظهارداشت: نیروی انتظامی، سپاه، پلیس راه و سایر دست اندرکاران طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ایرانشهر جهت پایش مسافران تا پایان طرح مستقر هستند.

او بیان کرد: در ایست بازرسی ورودی سرباز به ایرانشهر ۴۶٠ خودرو با پلاک غیربومی قصد ورود و ٢٠٠ خودرو با پلاک منطقه قصد خروج را داشتند که به آنان اجازه ورود و خروج داده نشد.

فرماندار ایرانشهر گفت: همچنین در ایست بازرسی خاش - ایرانشهر ١۵٠ خودرو (۱۳۰ خودروی ورودی و ۲۰ خودروی خروجی) برگشت داده شد.

او ادامه داد: در ایست بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) به عنوان گلوگاه ورودی به سیستان و بلوچستان از استان کرمان واقع در بخش بزمان بیش‌از ۶٠ دستگاه خودروی غیربومی قصد ورود به استان را داشتند که از ورود آنان جلوگیری شد.

کوثری اظهارداشت: ۴٠ دستگاه خودرو با پلاک بومی سیستان و بلوچستان قصد خروج از این استان را داشتند که مورد ارشاد قرار گرفته و برگشت داده شده‌اند.

او بیان کرد: در جهت اثربخشی بیش از پیش به مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا چهار مسیر ورودی و پر تردد به ایرانشهر به طور کامل بسته شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار