عضو تیم ملی آب‌های آرام گفت: زیر نظر مربی تیم ملی آب‌های آرام تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.

آقامیرزایی: برنامه‌های اردو را در خانه من و هم تیمی هایم پیاده می‌کنیمعلی آقامیرزایی عضو تیم ملی آب‌های آرام در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در خانه تمرین می‌کنم و منتظرم تا اردو‌ها شروع شود، قرار بود که ۱۶ فروردین اردو‌ها آغاز شود، اما با توجه به شرایط زمان دقیقی مشخص نیست.

او افزود: با وجود این شرایط تمرینات خود را طبق برنامه‌هایی که ایرج اقلیمی مربی تیم ارائه می‌دهد عملی می‌کنم. تمرینات خود را هم در خانه و هم در محیط بیرون انجام می‌دهم.

آقا میرزایی گفت: چون احتمال دارد مسابقات سهمیه المپیک دو تا سه ماه آینده برگزار شود نیاز به تمرین داریم و نمی‌توانیم متکی به تمرینات داخل خانه باشیم و حتما باید فعالیت‌های پاروزنی را ادامه دهیم و محیطی مناسب برای پاروزدن در بندر انزلی فراهم است و بهداشت را رعایت می‌کنم.

او با اشاره به ارتباطش با مربی تیم گفت: با مربی تیم، چون دریک شهر ساکن هستیم در ارتباط هستم و گاهی حضوری هم دیگر را می‌بینیم. همچنین از طریق فضای مجازی نیز با من و اعضای تیم ارتباط برقرار می‌کند و عملکرد‌های قایقرانان را بررسی می‌کند و به همگی برنامه ارائه می‌دهد.

او گفت: در سلامتی کامل هستم و به کرونا مبتلا نشده ام. اکنون با وجود اینکه در خانه هستم، ولی برنامه‌های اردو را هم من و هم تیمی هایم پیاده می‌کنیم. درست است که مسابقات عقب افتاد، ولی بیشتر تمرینات به سمت استقامتی است و صبح و بعد از ظهر تمرین داریم.

آقامیرزایی ادامه داد: قرار بود هفته اول عید مسابقات سهمیه المپیک برگزار شود. ما نیز قبل ا ز عید فشار‌های خیلی زیادی را تحمل کردیم و بعد از اعلام لغو شدن مسابقات سر در گم هستیم. باید با شرایط پیش آمده خودمان را وفق دهیم و تمریناتمان را ادامه می‌دهیم. تا هر زمانی که تاریخ مسابقات اعلام شد آمادگی داشته باشیم. امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود و تکلیف مسابقات ما نیز زودتر مشخص بشود.

او گفت: فقط برای تمرین به بیرون می‌روم و همه نکات بهداشتی را در مسیر رفت و آمد رعایت می‌کنم و بیشتر در خانه هستم. در شرایطی که شیوع ویروس کرونا روزبه روز بیشتر می‌شود رفت و آمدی ندارم و به مهمانی نرفته ام و مهمانی نیز نداشتیم، سیزده بدر را نیز در کنار خانواده در خانه می‌مانم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار