فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از پلمب ۳۶ واحد صنفی غیرضروری فعال خبر داد.

پلمب ۳۶ واحد صنفی غیرضروری فعال در کمیجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سعید فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در راستای طرح مقابله با ویروس کرونا در بازدید از واحد‌های صنفی در سطح این شهرستان ۳۶ واحد صنفی با فعالیت غیر ضروری پلمب شدند.

سرهنگ فراهانی افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس و احتمال ابتلای شهروندان به این بیماری، اقدامات پیشگیرانه پلیس در این زمینه در سطح شهرستان کمیجان تشدید شده است.

او اضافه کرد: در این راستا مأموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کمیجان در طرح مقابله با ویروس کرونا از واحد‌های مختلف صنفی اقامتی، تفریحی، ورزشی و... در سطح این شهرستان بازدید کرده و ۳۶ واحد صنفی با فعالیت غیر ضروری را به دلیل انجام تخلفات متعدد و بی توجهی به مصوبات کمیته پدافند زیستی پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و تعطیلی هرگونه اجتماعات غیرضروری به منظور پیشگیری از شیوع روز افزون ویروس کرونا در سطح جامعه بیان کرد: پلیس برای حفظ سلامت و امنیت روانی مردم طبق قانون با متخلفان برخورد کرده و از هیچ تلاش و کوششی برای ارتقاء ایمنی شهروندان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.