استاندار کردستان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی در چنین روزی با مشارکت حداکثری و بی سابقه خود به تثبیت و استقرار نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در پیام بهمن مرادنیا آمده است: پس از پیروزی انقلاب و به ثمر نشستن مبارزات ملت ایران در ۲۲ بهمن ماە ۵۷ به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رە)، همه پرسی در دوازدهم فروردین سال ۵٨ برگزار شد و مردم با رای ۹٨/۲ درصدی خود به تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی آری گفتند.

در بخش دیگری از این پیام امده است: در این روز مردم شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را در عمل محقق کردند تا پس از گذشت قرن‌ها از حق تعین سرنوشت خود برخوردار شده و چراغ امید را در دل مستضعفان و رنج دیدەگان روشن کنند.

اینجانب سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی و کردستان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم سال پیش رو، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگذار باشد.

در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نتیجه همه‌پرسی رای به نظام جمهوری اسلامی که با رای آری بیش از ۹۸ درصد مردم همراه بود اعلام شد و از آن زمان به بعد این روز به نام روز جمهوری اسلامی نام گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.