مدیرکل هواشناسی فارس، میزان بارش باران در شهرستان های فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در شهرستان‌های فارس از اواخر وقت ۸ فروردین تا امروز ۱۱ فروردین ۹۹، اظهار کرد: اردکان ۹۶ و ۹ دهم، داراب ۸۵، شهرک گلستان شیراز ۶۹ و ۶ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

او ادامه داد: در کازرون ۶۰ و ۵ دهم، درودزن ۵۵ و ۶ دهم، فسا ۵۴ و ۷ دهم، زرین دشت ۵۳ و ۸ دهم، جهرم ۵۲ و ۹ دهم، استهبان ۵۱ و ۴ دهم، نی ریز ۵۱ و ۳ دهم، تخت جمشید ۴۹ و ۷ دهم، اقلید ۴۹ و ۶ دهم، خفر ۴۹ و ۲ دهم، قیروکارزین ۴۵، لار ۴۴ و ۹ دهم، ارسنجان ۴۴ و ۷ دهم، فورگ ۴۴ و یک دهم و فیروزآباد ۴۲ و یک دهم میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: در شیراز ۳۶ و ۴ دهم، صفا شهر ۳۵ و ۴ دهم، زرقان ۳۵ و ۴ دهم، نورآباد ۳۴ و ۴ دهم، بوانات ۳۴ و ۴ دهم، خنج ۳۱ و ۸ دهم، آباده ۲۸ و ۲ دهم، سروستان ۲۶ و یک دهم، لامرد ۲۶ و یک دهم، ایزدخواست ۱۹ و ۳ دهم و فراشبند ۱۵ و ۴ دهم میلی متر باران به ثبت باریده است.

او با اشاره به اینکه سامانه بارشی امروز از استان فارس خارج می‌شود، اضافه کرد: اردکان با ۶۱۴ و یک دهم، فیروزآباد با ۶۱۳ و ۴ دهم و قیروکارزین ۵۲۲ و ۶ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سال ۹۸ تا امروز ۱۱ فروردین ماه ۹۹ را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
ازرحمتش وشکرگزاریم وخوشحالشاید رحم خداوند برای سرنگونی کروناباشدهرچه میل خداست پیش میاید
آخرین اخبار