مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران در شهرستان‌های استان فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در شهرستان‌های فارس از دیشب تا صبح امروز، اظهار کرد: خنج با ۲۶ و ۵ دهم، نورآباد ۲۵ و ۵ دهم و فراشبند ۱۸ و ۶ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را دارند.

او ادامه داد: در اردکان ۱۶ و ۷ دهم، لار با ۱۳ و ۵ دهم، فسا ۱۲ و ۶ دهم، سروستان ۱۲ و ۳ دهم، نی ریز ۱۱ و ۷ دهم، خفر ۱۱، جهرم ۱۰ و ۲ دهم، استهبان ۹ و ۵ دهم، زرین دشت ۸، کازرون ۶ و ۶ دهم، قیروکارزین ۶ و ۵ دهم، داراب ۶ و ۳ دهم، فیروزآباد ۶ و ۲ دهم میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در لامرد ۴ و ۳ دهم، درودزن ۴ و ۲ دهم، فورگ ۴ و ۲ دهم، ایزدخواست ۳ و ۸ دهم، شیراز ۲ و ۴ دهم، ارسنجان یک و ۴ دهم، بوانات یک و ۳ دهم، تخت جمشید یک و ۳ دهم، اقلید ۶ دهم، آباده ۴ دهم، زرقان ۴ دهم و شهرک گلستان ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

او افزود: در دیگر نقاط استان فارس بارشی ثبت نشده است.

مسعود دهملایی هشدار داد: از آنجا که سامانه بارشی جدید موجب آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد شهری، لغزندگی و مه آلود بودن جاده‌های کوهستانی می‌شود، شهروندان از تردد و اسکان در کنار مسیل ها، رودخانه‌ها و ارتفاعات به سبب جاری شدن روان آب خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.