از ۹ دستگاه تنفس مصنوعی اهدایی به بیمارستان آیت الله خوانساری اراک رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی، سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله ۹ دستگاه سی پپ به منظور تنفس مصنوعی برای بیماران کرونایی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک رونمایی شد.

رونمایی از ۹ دستگاه

این دستگاه‌ها به همت مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با اعتبار ٣ میلیارد و پانصد میلیون ریال خریداری شده اند.

بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بیمارستان تخصصی درمان سرطان است که با تصمیم پدافند زیستی استان مرکزیبه بیمارستان ویژه بیماران کرونا تبدیل شده است و خدمات به بیماران سرطانی به بیمارستان امیرکبیر و بیمارستان سینا سپرده شده است.

استاندار مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و فرمانده سپاه روح الله سپس از کار گاه‌های جهادی تولید ماسک سرکشی کرده و از جهادگران تولیدکننده ماسک قدر دانی کردند.

به گفته سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله گروه‌های جهادی استان با تکیه بر ۴۹ کارگاه اقتصاد مقاومتی که از بسیج سازندگی ایجاد شده ۲۵۰ هزار ماسک تولید و در مناطق محروم و حاشیه نشین استان توزیع کرده اند.

در بحث ضد عفونی اماکن و معابر هم گروه‌های جهادی با به کارگیری ۱۵۸ گروه جهادی و ۶۵۰۰ جهادگر تاکنون نسبت به ضدعفونی ۴۸۰۰ باب اماکن عمومی و مذهبی و ۴۶۰۰ نقطه و خیابان در سطح استان اقدام کرده اند.

بیش از ۱۵۵ هزار بسته بهداشتی نیز توزیع شده که همچنین ۳۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، ۱۱هزار بروشور آگاهی رسان، آموزش ۹۰ هزار نفر و ۳۴۰هزار بسته معیشتی نیز از جمله اقدامات بوده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.