سرهنگ محمدحسین تقی پور گفت: عملیات دفاع بیولوژیک برای مقابله با شیوع کرونا به همت سپاه ناحیه دامغان با ۴۲ اکیپ از نیرو‌های جهادی، پاسداران و بسیجیان اجرا شد.

سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، از حضور بیش از ۱۲۰ نفر از پاسداران، بسیجیان و نیرو‌های جهادی این شهرستان در این عملیات دفاع بیولوژیک که به طور همزمان در سراسر استان سمنان برگزار شد، خبرداد و گفت: این عملیات در ۵۵ نقطه شهری و روستایی انجام شد.

او با بیان اینکه این عملیات با برگزاری مراسم مشترک به صورت ویدئو کنفرانس با مرکز فرماندهی سپاه استان و دیگر شهرستانها، انجام شد افزود: عملیات با حضور اکیپ‌های شرکت کننده توسط فرماندهان و اعضای شورای تأمین شهرستان و رژه موتوری خودرو‌های شرکت کننده تا میدان امام رضا (ع) آغاز شد و سپس هر یک از اکیپ‌ها با مراجعت به مناطق مدنظر شهری و روستایی به ضدعفونی معابر، اماکن و خودرو‌ها پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان جلوگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا، افزایش آمادگی پاسداران و بسیجیان در مواجه با تهاجمات بیولوژیک، افزایش سطح امنیت روانی در جامعه و کاهش استرس را از اهداف این عملیات برشمرد و گفت: بدون تردید مردم بزرگوار نیز با ماندن در خانه نقش مهم و مکمل اقدامات پیشگیرانه خادمان خود در سپاه و بسیج، بهداشت و درمان و دیگر نهاد‌ها را برای غلبه بر این ویروس منحوس ایفا می نمایند.

سرهنگ تقی پور با اشاره به اقداماتی نظیر قریب به چهل شبانه روز اقدامات مستمر بسیجیان این شهرستان در ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن عمومی، دولتی و فعال نمودن سه کارگاه تولید ماسک، تصریح کرد: سپاه و بسیج خود را خادم ملت، کشور و نظام اسلامی می‌دانند و همواره با افتخار در کنار مردم و خدمتگذار آن‌ها هستند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.