امام جمعه شهرستان اندیکا با صدور پیامی چهارم شعبان ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا با صدور پیامی، هارم شعبان ولادت حضرت عباس (ع) روز جانباز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح‌زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله):

«جانبازان، انسان‏هایی هستند که در سخت‏ترین دوران کشورْ شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت نمودند. ما به جانبازان، به عنوان شهیدان زنده انقلاب اسلامی افتخار می‏ کنیم»

جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس

سلام علیکم

روز جانباز یادآور ایثار و از خودگذشتگی بزرگ جانباز عرصه تاریخ، قمرمنیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (سلام الله علیه) است. میلاد سراسر نور و با سعادت آن غیور مرد دشتِ کربلا را گرامی می‌داریم و به یاد فداکاری و جوانمردیش این روز را پاس می‌داریم. روز جانباز یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ و وفاداری به آرمان‌های بزرگ میهن است. جانبازان، بزرگانی هستند که قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند.

جانباز مجاهدی است که از مرز‌های مادیّت می‌گذرد تا به همه چیز برسد. او در حقیقت از خود گذشته، و به خدا رسیده است. جانباز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی است. آن گاه که امام و مقتدای او فرمان جهاد می‌دهد از تمامی دلبستگی‌های زندگی دست می‌کشد و با سلاح ایمان و معنویت به ستیز با دشمنان اسلام و دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام می‌پردازد. بدین وسیله فرارسیدن روز ولادت حضرت اباالفضل العباس (سلام الله علیه) و روز جانباز را به همه جانبازان عزیز میهن، به خصوص به رهبر عزیزتر از جانمان که خود جانباز انقلاب اسلامی هستند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای همه این عزیزان، طول عمر با عزت همراه با صحت و سلامتی را از درگاه خداوند سبحان، مسألت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

سید اکبر موسوی
امام جمعه شهرستان شهیدپروراندیکا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.