مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (۱۰ فروردین ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

‎پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف در بندرانزلی

‎سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه، بازدید از واحد‌های صنفی در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

‎اوافزود: ۵ واحد صنفی متخلف به علت عرضه قلیان و دو باب نانوایی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و قوانین بهداشتی پلمپ شد.

‎فرمانده انتظامی بندرانزلی در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع یا مشاهده تخلف در اصناف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

۲۰ هزار قطعه جوجه فاقد مجوز در آستارا کشف شد

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۲۰ هزار قطعه جوجه زنده فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه کارشناسان ارزش جوجه‌های کشف شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا متهم ۵۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نمازی افزود: با توجه به اینکه فرآورده‌های خام دامی و طیور قابلیت انتقال هرگونه بیماری را دارند باید با مجوز قرنطینه مورد تائید اداره دامپزشکی و با خودرو‌های مخصوص حمل شوند در غیر این صورت جزو محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.


دستگیری سارق منزل در رودسر

سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی رودسر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان رودسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌های انجام شده متهم این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان رودسر اعتراف کرد. گفت:سارق ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.