بسته اخبار حوادث امروز ۴ فروردین ۹۹؛

جان باختن ۲ خواهر لنگرودی بر اثر استنشاق گاز/ مهار آتش سوزی تابلوی برق تبلیغاتی در رشت

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه ۴ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

گاز گرفتگی جان ۲ خواهر لنگرودی را گرفت

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: مسمومیت ناشی از استنشاق گاز دی اکسید کربن جان دو خواهر را در شهرستان لنگرود گرفت.

او افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی منجر به فوت در یک آرایشگاه زنانه در این شهرستان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ موبندان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از حضور ماموران و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، دو خواهر ۳۶ و ۲۵ ساله در یک آرایشگاه زنانه بر اثر استنشاق گاز دی اکسید کربن حاصل از احتراق آبگرمکن گازی دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده‌اند.

سرهنگ نیکویی تصریح کرد: با دستور قضایی پیکر متوفیان برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

مهار آتش سوزی تابلوی برق تبلیغاتی در رشت

آتش سوزی یک تابلوی برق تبلیغاتی در طبقه نهم ساختمانی در رشت مهار شد.

این حادثه در ساعت ۱۲:۰۴ امروز (دوشنبه ۴ فروردین ۹۹) در خیابان امام خمینی (ره) روبروی محله دباغیان رشت به آتش‌نشانان اطلاع داده شد.

۶ آتش نشان، ۲ تن از افسران ارشد به همراه ۲ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.

تابلو نصب شده در طبقه نهم ساختمان تجاری بر اثر اتصالی دچار حادثه شده بود که سریعا توسط تیم عملیاتی آتش‌نشانان مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

این رخداد مصدومی نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

کشف بیش از ۳ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز حمل و غیر بهداشتی در این شهرستان کشف شد.

او افزود: ماموران ایستگاه بازرسی این شهرستان حین کنترل محور مواصلاتی و اجرای طرح کنترل ورود و خروج فرآورده‌های غیر بهداشتی دام و طیور به یک دستگاه خودروی باری مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیربهداشتی فاقد مجوز حمل را کشف و ضبط کردند، اظهار داشت: ارزش تخم مرغ‌های کشف شده حدود ۳۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ نمازی با بیان اینکه محموله کشف شده به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل داده شد، گفت: در این راستا متهم ۵۰ ساله دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

او تصریح کرد: فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی با قابلیت فساد باید به صورت یخچالی و با زنجیره سرمایی حمل شوند، در غیر این صورت جزء محموله‌های غیر مجاز محسوب خواهند شد.

کشف بیش از ۲ کیلو تریاک در رضوانشهر

سرگرد امیر وهاب زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف ۲ کیلو و ۴۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد، افزود: خودروی پراید متهم در پره سر شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی رضوانشهر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی متهم، دو کیلو و ۴۰ گرم تریاک و یک وافور را کشف کردند.

سرگرد وهاب زاده تصریح کرد: متهم ۴۰ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.