رئیس کمیته امداد رامسر از بهره مندی ۷۱ مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره‌ای خبر داد.

بهره مندی ۷۱ مددجو از خدمات مشاوره‌ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسر با اشاره به بهره مندی ۷۱ مددجو از خدمات مشاوره‌ای در این شهرستان، گفت: ۵۳ نفر از مشاوره فردی، ۱۸ نفر از مشاوره گروهی بهره‌مند شدند.

او افزود: یکی از وظایف مشاوران راهنمایی و هدایت مددجویانی است که با اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی رو به رو هستند.

سرایی گفت: مددجویان با موضوعاتی از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق وعوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده آشنا شدند.

رئیس کمیته امداد به دیگر اقدامات انجام شده حوزه مشاوره کمیته امداد اشاره کرد و افزود: برگزاری اتاق فکر و نشست تخصصی مشاوران با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مداخله در بحران، اجرای طرح پالایش سلامت روان و توانمندسازی روحی-روانی فرزندان خانواده‌های دارای سرپرست زندانی، توانمندسازی روحی- روانی، و غربالگری سلامت روحی‏- روانی تمامی زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال از دیگر اقدامات حوزه مشاوره بوده است.

سرایی گفت: هم‌اکنون کمیته امداد رامسر با یک مرکز مشاوره برای ارائه خدمات مشاوره فردی به مددجویان نیازمند قرارداد و تفاهم نامه دارد.

در شهرستان رامسر ۲۰۴۹ خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار