میرسلیم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سپاه همواره در حوادث گوناگون خوش درخشیده است

رئیس شورای مرکزی موتلفه اسلامی گفت: سپاه در جنگ تحمیلی و در حوادث گوناگون ۴۰ سال اخیر همواره خوش درخشیده است.

سپاه همیشه خوش درخشیده است / با فرصت سوزی نمیتوان به آرمان‌ها رسیدسید مصطفی آقامیرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،ضمن تبریک سال جدید، اعیاد شعبانیه و گرامی داشت روز پاسدار، گفت:  امام حسین (ع) کسی بود که به طور کامل به آیه شصتم سوره انفال یعنی «و اعدوا لهم مااستطعتم من قوة» که در نشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نقش بسته است عمل کرد.

او افزود: سالار شهیدان همه چیز خود را برای دفاع از اسلام و تحقق عدالت و استقرار حق در طبق اخلاص گذاشت تا آن‌جا که امام صادق علیه السلام در زیارت اربعین عرض می‌کنند:"و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهالة و حیرة الضلالة و قد توازر علیه من غرّته الدنیا". و این در حالی بوده که همۀ دنیامداران علیه او به میدان آمده بودند اما او جان خود را و همۀ هستی اش را برای رهایی مردم از جهالت و ضلالت به عرصه آورد.  

میرسلیم ادامه داد: سپاه در عصر حاضر به آن آیه شریفه و این اسوه بزرگ یعنی سیدالشهدا(ع) تأسی و اقتداء کرده و بحمدالله در دفاع مقدس و حوادث گوناگون ۴۰ سال اخیر همواره خوش درخشیده است.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم اظهارکرد: سپاه پاسداران در همین بلای اخیر با تمام توان با همکاری دیگر نیرو‌های مسلح ما یعنی ارتش، ناجا، وزارت دفاع و بسیجیان همیشه در صحنه برای کمک به مردم به میدان آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روزپاسدار ، میرسلیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار