از ابتدا شیوع ویروس کرونا تاکنون روزانه حدود ۶ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در این مجموعه و توسط پرسنل مرکز استان تولید و در اختیار ارگان‌های مختلف قرار گرفته است و این اقدام تا زمان پایان شیوع کرونا، ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  غلامحسین ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی  گفت : از همان روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، برای کمک رسانی به مردم عزیز از طریق دستگاه‌های مختلف اعلام آمادگی کردیم تا بخشی از نیاز‌های موادضدعفونی کننده را تامین نماییم.

او افزود : در سامانه الکترولیز نمک طعام، با استفاده از روش الکترولیز، نمک تبدیل به آب ژاول می‌شود که برای ضدعفونی نمودن سطوح لوازم و منازل، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساقی با بیان اینکه به خاطر تعطیلات نوروزی از یک سو و ضرورت ماندن در خانه‌ها به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از سوی دیگر، اکثر هم استانی‌های عزیز در خانه هایشان هستند، اما همکاران این شرکت به صورت شبانه روزی و در شیفت‌های مختلف علاوه بر وظیفه دائمی، نسبت به تولید محلول آب ژاول نیز مبادرت دارند.

ساقی همچنین گفت: تمهیدات گسترده‌ای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین پرسنل و همکاران و نیرو‌های پیمانکاران آبفا اندیشیده شده، اما در شرایط حساس فعلی همکاران آبفا با احساس مسئولیت اجتماعی، فراتر از وظایف محوله تا پایان کرونا در کنار هم استانی‌های گرامی خواهند بود و بزودی با محوریت بسیج مستضعفین وسپاه پاسداران، محصول تولیدی در روستا‌ها نیز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.